شبکه اسکای ایتالیا می‌گوید سزار آسپیلیکوئتا در حال مذاکره با چلسی برای ترک این تیم است و او در یک قدمی پیوستن به اینتر قرار دارد.

اینتر بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا به این نتیجه رسانده که فصل آینده نیاز به تقویت خط دفاعی‌اش دارد. شبکه اسکای ایتالیا در گزارشی مدعی شد نراتزوری سزار آسپیلیکوئتا را به این منظور هدف گرفته و این ستاره کهنه‌کار اسپانیایی در حال مذاکره با باشگاهش چلسی است تا مجوز ترک استمفوردبریج را بگیرد.

ستاره ۳۳ساله چلسی با این تیم یک سال دیگر قرارداد دارد اما وضعیت نابسامان چلسی در فصلی که گذشت و نبود دورنمایی مثبت برای فصل آینده آسپیلیکوئتا را به این نتیجه رسانده که ترک آبی‌های لندن بهترین تصمیم ممکن است.

درحالیکه میلان اشکرینیار به زودی به عنوان بازیکن آزاد، اینتر را ترک کرده و راهی پاری سن ژرمن می‌شود نراتزوری آسپیلیکوئتا را جانشین مناسبی برای او می‌داند. اینتر می‌داند که هر کسی نمی‌تواند جای خالی اشکرینیار را پر کند و جانشین او باید مدافعی با قابلیت و تجربه بالا باشد.

علاوه بر اینتر، در روزهای گذشته از بایرن مونیخ هم به عنوان یکی از مقاصد احتمالی آسپیلیکوئتا نام برده شده است. توماس توخل که پیشتر در چلسی با این مدافع اسپانیایی کار کرده ظاهرا به مدیران بایرن فشار می‌آورد تا آنها را وادار به شروع مذاکره با آسپیلیکوئتا کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار